Menu Close Menu
نقش مهم و محوری طاهر مولائی نیا در ارائه مدل بانکداری مشتری مدار در اردبیل

بانک ملی و کیفیت بخشی خدمات

بانک ملی و کیفیت بخشی خدمات

همچنین از اقدامات موثر و رویکرد اجتماعی بانک ملی نیز نباید به همین سادگی عبور کرد. این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود در مناطق استان چندین مدرسه ساخته است، اقدامی خیر که متولیان آن اهل در بوق و سرنا دمیدن برایش نیستند.

 پیمان ایمانی

اگر بخواهیم یک نمونه بانکداری مشتری مدار در استان اردبیل را که رضایت مندی عموم را به شکل قابل قبولی تامین کرده در نظر بگیرم بانک ملی نمونه بارز آن است. بانک ملی ایران هم اکنون در دوره اوج اعتبار و بر قله اعتماد ایستاده است و با ارائه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزآمد و کارآمد به مشتریان در نظام بانکداری، کارنامه درخشان و تلاش های قابل توجهی را از خود نشان دهد.

 بانک ملی ایران امروز توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند و این به عنوان بزرگترین دستاورد، یکی از افتخارات و موفقیت های بانک به شمار می آید. بی شک در طی به همین اندوخته ارزشمند نقش طاهر مولائی نیا در قامت ریاست اداره امور شعب استان اردبیل نقشی تعیین کننده و محوری بوده است. دقیقا از همان روزی که مولائی نیا در راس ساختار مدیریتی بانک ملی در استان اردبیل قرار گرفت یک پوست اندازی بینادین در رویکردهای بانک ملی به لحاظ تکریم و ارتقای جایگاه مشتریان و کیفیت بخشی خدمات صورت گرفته است.

امروزه دیگر مشتری مداری یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، چون رضایت مشتری تضمین کننده دوام حیات و فعالیت سازمان است. اینک در عرصه فعالیت های اقتصادی جهان، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، یکی از اصول مهم و اساسی تجارت تلقی می شود و هر تغییری باید بر اساس دیدگاه مشتری انجام گیرد. بر اساس همین اصل در این زمان تنها راضی کردن مشتری کافی نیست، بلکه باید نیازهای مشتری را پیش بینی و خواسته های او باید مورد سنجش قرار  گیرد. آنگونه که رویکرد بانک ملی نشان می دهد این امر در کنار مقوله های مهمی که در قالب سیاست های کلان در سطح ملی از سوی این بانک صورت می گیرد در ارتقای ضریب کیفیت بخشی از فعالیت ها و خدمات موثر بوده است.

همچنین از اقدامات موثر و رویکرد اجتماعی بانک ملی نیز نباید به همین سادگی عبور کرد. این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود در مناطق استان چندین مدرسه ساخته است، اقدامی خیر که متولیان آن اهل در بوق و سرنا دمیدن برایش نیستند.

رویکرد مولائی نیا در استفاده از تفکر افراد خلاق در جهت پیشبرد اهداف بانک در اردبیل امری ملموس است و پاسخگویی به نیاز الکترونیکی مشتریان و فعالیت‌های آنها، امروز یک راهبرد اساسی و مهم در نظام بانکداری است در مجموعه بانک ملی به خوبی هم قابل لمس است و هم ارزشمند در مسیر الگو برداری. در یک کلام رعایت حقوق کارکنان در کنار رعایت حقوق مشتریان در بانک ملی ایران باعث ارتقای روزافزون جایگاه بانک در جامعه شده است. با استمرار همین رویکرد، چشم انداز و افق بانک ملی در اردبیل بیش از پیش درخشان تر و موثر خواهد بود.

   

اشتراک گذاری
ثبت دیدگـاه
Captcha
دیدگاه های کاربران