Menu Close Menu
«برند صدشکر» در راه بازخلق «برندِ اردبیل» گفتمان‌های فیک و کپی‌کار را به چالشی دشوار فراخوانده است

ایده خلاقانه مهندس صدشکر با شعار ایجاد «شهر خلاق»

ایده خلاقانه مهندس صدشکر با شعار ایجاد «شهر خلاق»

«برند صدشکر» در راه بازخلق «برندِ اردبیل» گفتمان‌های فیک و کپی‌کار را به چالشی دشوار فراخوانده است. این گام‌های بلند چشم به ایجاد برتری و تعریف مزیت برای شهر اردبیل دارد تا از دل آن جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نقش اردبیل را در اقتصاد منطقه‌ای و ملی ارتقاء بخشد.

سی روز آنلاین/ گروه جامعه:

 

«جوان اول شورا» به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جدی‌ترین کاندیداها در فضای انتخاباتی شورای ششم است. تخریب مهندس صدشُکر حاکی از صعود غیرمنتظره مهندس جوان در عرصه عمومی اردبیل است. دست و پازدن‌های بی‌نتیجه رسانه‌ای برای مخدوش کردن مهندس خوشنامی که «برند خانوادگی صدشُکر» را یدک می‌کشد بیش از هرچیزی به یک خودزنی ناشیانه می‌ماند تا راهی برای ارتقای کاندیداهای رقیبی که چیزی برای عرضه به افکار عمومی در چنته ندارند.

 

 

یکی از راه‌های سنجش موج اقبال عمومی به یک کاندیدا، توجه به تخریبات صورت گرفته منسجم برعلیه آن شخص است. تا زمانی که یک کاندیدا تهدیدی جدی برای آرای سایرین ندارد، مورد توجه تیم‌های تخریبچی قرار نمی‌گیرد. با افزایش اقبال عمومی و شیب افزایشی توجهات در نظرسنجی‌های معتبر تیم‌های تخریب دست به کار شده و برای متوقف کردن این روند آنچه در چنته دارند را رو می‌کند و این نشان آشکاری از موفقیت فعالیت‌های انتخاباتی در مقایسه با سایر رقبا ارزیابی می‌شود.

 

آنچه که باعث بی‌اثر شدن این تخریبات ناشیانه بر علیه مهندسِ خوش‌قلب می‌شود اینکه موضوعات چیپ مطرح شده با واقعیت‌ها منطبق نبوده و یک ناظر بی‌طرف به راحتی امکان تشخیص سره از ناسره را خواهدداشت. حقیقت موضوع اینکه ایده خلاقانه مهندس جوان با شعار ایجاد «شهر خلاق» قطاری نیست که بتوان با سنگ‌پرانی آن را متوقف کرد.

 

مهندس برخواسته از خانوده‌ای با آثار هنری خیره‌کننده در جای جای شهر اردبیل، با شعار شهرِ خلاق بر اهمیت فرهنگ و هنر در بافت شهری تاکید دارد. معماری شهر اردبیل نیاز به بازآفرینی در راستای ایجاد فضای شهری قابل اعتمادی است که حامی صنایع فرهنگی و خلاق است تا از دریچه این فضا امکان رقابت اردبیل با سایر شهرها را فراهم کند.

 

شهرهای بزرگ دنیا در طول تاریخ با استفاده از ابزارهای مختلف همچون معماری براساس آبگذرها، سیستم‌ها متنوع حمل و نقل همچون ترکیب شهر پیاده‌مدار-دوچرخه مدار با سایر سیستم‌های حمل و نقل، استفاده از ظرفیت فیلم‌سازی، موسیقی و... اقتصاد شهری را به سوی توسعه‌ای پایدار سوق می‌دهند و از گذر آن به خلق اجتماعی پایدار و زیست محیطی مبتنی بر حفظ روح شهری قابل زندگی می‌پردازد.

 

«برند صدشکر» در راه بازخلق «برندِ اردبیل» گفتمان‌های فیک و کپی‌کار را به چالشی دشوار فراخوانده است. این گام‌های بلند چشم به ایجاد برتری و تعریف مزیت برای شهر اردبیل دارد تا از دل آن جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نقش اردبیل را در اقتصاد منطقه‌ای و ملی ارتقاء بخشد.

/در بازنشر این نوشتار از سی روز آنلاین امانتدار منبع انتشارباشیم/ 

اشتراک گذاری
ثبت دیدگـاه
Captcha
دیدگاه های کاربران